Kraków, ul.Siemaszki 1, 31-201

Wysyłka

Naprawa wysyłkowa
Masz problem ze swoją hulajnogą i nie możesz go dostarczyć osobiście. 
Nic straconego!

Opracowaliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zrealizujesz naprawę bez wychodzenia z domu! 

Przed zamówieniem kuriera pamiętaj, że:

✓ kurier jest bezpłatny w jedną stronę,
✓ kurier sam drukuje etykietę,
✓ zapakuj bezpiecznie przesyłkę,
✓ koszt kuriera zwrotnego wynosi 25,00 zł,
✓ wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Adres naszego warsztatu stacjonarnego do którego można wysłać hulajnoge.
Elektronogi Karol Pabijan
ul.Siemaszki 1 31-201 Kraków
tel. 790 733 030
Oryginalne Części
Na naprawy oferujemy 6 miesięczną gwarancje.
Darmowy Kurier
Nie masz czasu? Skorzystaj z bezpłatnego kuriera.
Duże Rabaty
Nawet do 50%... za kolejną naprawę!
Bezpłatna diagnoza
Naprawiamy dopiero po akceptacji kosztów.
Jak Działa Naprawa Wysyłkowa?
Wybierz jakość oraz wygodę, my zajmiemy się resztą…
1. Zamówienie
Wybierz w cenniku usterkę i zamów kuriera. Możesz również zamówić kuriera bez wybierania usterki. Wystarczy wybrać adres oraz datę odbioru paczki.
2. Odbiór paczki
Kurier DHL odbierze paczkę w wybranym terminie. Przygotuj przesyłkę zgodnie z instrukcją otrzymaną na maila. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę.
3. Kontakt
Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu diagnostyki. Otrzymasz informację odnośnie kosztów oraz czasu naprawy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję o naprawie.
4. Gwarancja
Większość napraw wykonujemy w 3 do 5 dni roboczych. Wszystkie naprawy w naszym warsztacie są objęte gwarancją.
5. Testy
Po zakończonej naprawie wykonujemy testy. Do ich przeprowadzenia niezbędne jest przekazanie kodu blokady. Poinformujemy Cię w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
6. Podsumowanie
Otrzymasz email z informacją o wysyłce (adres odbioru paczki). Za naprawiony sprzęt możesz zapłacić za pobraniem lub po przedpłacie. Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 25,00 zł.
Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej?
Skorzystaj z bazy wiedzy dostępnej na naszej stronie!


Masz pytania ?
Nie jesteś pewien usterki. 
Skorzystaj z infolinii 
DARMOWY KURIER
Podjąłeś decyzję o naprawie wysyłkowej. 
Zamów kuriera w 5 minut...
Skorzystaj z darmowego kuriera na terenie Polski.
Darmowy kurier jest dostępny od poniedziałku do piątku na terenie całego kraju. Dzięki naprawie wysyłkowej nie jesteś już skazany na naprawę w niewyspecjalizowanym lokalnym serwisie. Masz pytanie odnośnie naprawy wysyłkowej? Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

Kto może skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Naprawa wysyłkowa jest dedykowana dla Klientów, którzy cenią sobie: wygodę, prywatny czas oraz komfort. Z myślą o o najbardziej wymagających użytkownikach hulajnóg, oferujemy naprawę bez wychodzenia z domu. Niezależnie od miejsca zamieszkania zamówimy do Ciebie darmowego kuriera.

Jaki jest koszt zamówienia kuriera?

Kurier odbierający przesyłkę od Klienta jest bezpłatny. Kurier dostarczający przesyłkę do Klienta jest płatny.
Do każdej wartości naprawy doliczany jest koszt kuriera zwrotnego w wysokości 25,00 zł. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wysłał urządzenie we własnym zakresie. W tej sytuacji koszt kuriera zwrotnego ponosi firma Elektronogi.

Jak mogę zapłacić za naprawe?

Płatność za naprawę oraz wysyłkę zwrotną można uiścić u kuriera przy odbiorze paczki. Proszę mieć przygotowaną gotówkę, ponieważ nie każdy kurier wyposażony jest w terminal kart płatniczych.
Domyślną formą płatności jest płatność za pobraniem. Dzięki temu urządzenie zostanie odesłane od razu po zakończeniu naprawy. * Nie ma możliwości zapłacenia przelewem za naprawę przed jej faktycznym wykonaniem.
Po zakończeniu diagnostyki informujemy o kosztach naprawy.
Dopiero po akceptacji kosztów przystąpimy do naprawy.

Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Każda zamawiania przez nas przesyłka jest ubezpieczona.
Stosujemy standardowe ubezpieczenie przesyłki do wartości 5000,00 zł.

Ubezpieczeniu podlegają przedmioty zawarte w opisie przesyłki do wartości przedstawionej faktury.

Ile trwa naprawa wysyłkowa?

Większość standardowych napraw wykonujemy w ciągu 3-14 dni roboczych od dostarczenia przesyłki. Wyjątek stanowią naprawy specjalistyczne wymagające pełnej diagnostyki do których zaliczamy:
• naprawę urządzenia zalanego;
• naprawy modułów;
• naprawy oprogramowania
• wymiana uszkodzonych elementów.

Ile trwa dostarczenie paczki przez kuriera?

W przypadku dostawy przesyłki krajowej standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1-2 dni roboczych. Nasi kurierzy nie doręczają przesyłek w soboty i niedziele. Na termin dostarczenia paczki wpływ ma również godzina nadania. Znane są sytuacje, najczęściej w okolicy Świąt, gdy czas oczekiwania na przesyłkę wydłużył się nawet do 3 dni.

Jak można zamówić kuriera pod odbiór przesyłki?

Naprawę wysyłkową hulajnogi możesz zlecić
- dzwoniąc po numer telefonu 790 733 030
- poprzez złożenie zamówienia przez stronę internetową.

 W celu zamówienia darmowego kuriera:
• kliknij na link DHL
• zamów bezpłatnego kuriera
• wypełnij dane kontaktowe
• załącz informacje odnośnie usterki

Zamówiony Kurier odbierze przesyłkę w wybranym terminie ze wskazanego adresu. Kurier będzie miał ze sobą etykietę do naklejenia na paczkę (nie ma potrzeby drukowania dokumentów we własnym zakresie). Upewnij się, że hulajnoga została bezpiecznie zapakowana oraz czy kurier nakleił na przesyłkę etykiety “Ostrożnie szkło”

Czy załączyć akcesoria do przesyłki?

Paczka powinna zawierać niesprawne urządzenie wraz z ładowarką.

Kiedy kurierzy odbierają przesyłki?

Korzystamy z usług firmy DHL. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 18.00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się telefonicznie (nie jest to gwarantowane). W trakcie wypełniania formularz DHL w zakładce UWAGI/ INFORMACJE DLA KURIERA wpisać informacje odnośnie preferowanego czasu odbioru

Jak bezpiecznie zapakować hulajnogę?

Podczas napraw hulajnóg elektrycznych kładziemy duży nacisk nawet na najmniejsze detale. Urządzenia takie jak E-hulajnogi są zaprojektowane z delikatnych podzespołów. Należy pamiętać o ich właściwym zabezpieczeniu podczas transportu. Oryginalne opakowanie może okazać się niewystarczające, aby zapewnić pełną ochronę. 

W celu ograniczenia ryzyka uszkodzenia paczki zalecamy stosowanie poniższych zasad:

1. Zapakuj uszkodzoną hulajnogę w oryginalne opakowanie. Jeśli oryginalne opakowanie nie dostępne, owiń urządzenie kilkoma warstwami folii bąbelkowej. Warstwa amortyzująca powinna mieć co najmniej 6 cm grubości.

2. Przygotowane opakowanie włóż do zewnętrznego pudełka. Pudełko zewnętrzne powinno być większe o co najmniej 14 cm od wewnętrznego pudełka. Przygotowane opakowanie należy zawsze umieszczać na środku zewnętrznego pudełka, zachowując przynajmniej 6 cm odległości od zewnętrznych ścian i narożników. Należy wypełnić całą wolnej przestrzeń wewnątrz, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości podczas transportu.

3. Zabezpiecz karton wytrzymałą taśmą ochroną. Dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie. Możesz okleić zewnętrzny karton w kształt litery H
• Naklej taśmę wzdłuż środkowego łączenia
• Naklej taśmę po obu stronach krawędzi bocznych

4. Umieść list przewozowy (etykietę adresową) na górnej powierzchni przesyłki. Dzięki temu firma kurierska będzie utrzymywać przesyłkę we właściwej pozycji. Naklejona etykieta powinna być widoczna w całości. Etykietę dostarcza kurier.

5. Podczas odbioru przesyłki przez firmę kurierską poproś o naklejenie na paczkę etykiety “Ostrożnie szkło”

Kurier nie odebrał przesyłki. Co mogę zrobić?

Firmy przewozowe są naszymi podwykonawcami – nie są to nasi pracownicy. Mamy ograniczony wpływ na sposób wykonywania obowiązków przez kurierów. W przypadku problemów z odbiorem przesyłki sugerujemy podjęcie poniższych działań:
• bezpośredni kontakt telefoniczny z kurierem (sprawdź sekcję: jak skontaktować się z kurierem);
• wysłanie stosownej informacji na adres info@karisto.pl(w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem zamówienia);

Jeżeli pomimo podjęcia interwencji kurier w dalszym ciągu nie odbierze przesyłki prosimy o ponowny kontakt. W takiej sytuacji zlecimy odbiór przesyłki innej firmie przewozowej.

Jak skontaktować się z kurierem?

Niestety, nie dysponujemy numerami kontaktowymi do kurierów DHL. Istnieje kilka możliwości uzyskania numeru telefonu do kuriera:
• Dział obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 16.30 i można się z nim skontaktować telefonicznie, pod numerem (+48) 22 30 62 800;
• Weryfikacja przesyłki na stronie DHL => poddanie nr paczki (dostępny w mailu)=> sprawdzenie nr kuriera
Kraków, ul.Siemaszki 1, 31-201
Godziny otwarcia
Pn-Pt: 07.00-18.00
Sob: 08.00-14.00
smartphoneselect